محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

قندوعسل مامان و بابا

عکسای فرشته زمینی من

1391/10/16 21:58
نویسنده : سحر
832 بازدید
اشتراک گذاری

 پسرم پشت رل نشسته (رانندگی بدون گواهینامه .... در ماشینم که بازه اقای راننده)چشمک

 

 قلبماچقلبمژهقلبمژهقلبمژهقلبمژهقلبچشمکقلبچشمکقلبقلبلبخندقلبچشمکقلبماچقلبمژهقلبمژه

 

 نساگلی(دخترعموی من) که خیلی طاهارو دوس دارهماچ

شازده کوچولوی ماهرم چقدر قشنگ توپ بازی میکنی فدای خودت وتوپت واون دستای توهواتقلب

 

 

 اقا پسر مثل دختر خانوما شدههوراخیال باطل

 

 پسرکوچولوی تنبل من بالاخره بعداز کلی سعی وتلاش بی وقفه تونستی وایسیمژه

 پسرم اماده شده بره بیرون وبرسشو گرفته که موهاشو شونه کنهچشمک

 

 

پسرک کنجکاوم روروکتوهرجا بخوای میبری ومیری مثل اینجا که توکشومیزتلفن سرک میکشی.مژه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

پگاه مامان ارتین
17 دی 91 12:33
خیلی عکسای باحالی بود آقای راننده.بوسسسسسسسسسسس
زهرا _ مامان مریم گلی
24 دی 91 12:23
سلام عزیزم.خوبی؟وای خدا این گوگولی چه خوردنی شده سحر! عزیز دلممممه...نانازی....ای جوووون... عاشق اون عکسش شدم که توپش تو هواس
zahra
25 دی 91 15:16
azizam injur chiza bishtar bastegi be noe ghalebe veblog dare....ghalebo avaz kon shayad doros she....bebin?code amare bazdido az vebloget hazf nakardi?ya naghes nashode?
نیازمند
26 دی 91 16:37
سلام من تصادفی اینجا اومدم، اصلاح می کنم چون هیچ چیز تصادفی نیست پس قسمت شد بیام بلاگتون و ازتون کمک بخوام! لطفا یکبار سوره ی توحید رو برام بخونین ممنونم
زهرا (✿◠‿◠)
29 دی 91 19:11
هههههههههههههههه! عکس آخریِ خیلی با حال بود.... همه ی عکساش قشنگ بودن... من که از عکسای 4-7-8 خیلی خوشم اومده... خوردنی شده...
عاطفه
30 دی 91 15:27
سلام عزیزم چه عکسای نازی از پسملی گذاشتی مخصوصا وقتی پشت فرمون نشسته غالب وبلاگتو عوض کردی خیلی بهتر شده


اره عزیزم قالبشوعوض کردم اما امار بازدید وبلاگم حذف شد دیگه اگه بازم نظری داری خوشحال میشم مرسی گلم.
مامان شايان
30 دی 91 15:33
سلام زودي خودتوو برسون به وبم كاري مهم پيش اومده
مامان شايان
30 دی 91 16:19
دوباره سلام.عزيزم ميدونم نبايد به كسي اعتماد كرد اما فكرشو نميكردم تو ني ني وبلاگ كسي باشه خودشو يه مامان معرفي كنه درحاليكه اصلا زن نباشه ازم كلي كمك بخواد راجب بزرگ كردن بچه بعدش متوجه شي كه اصلا قصدش چيز ديگه اي خدا بهم كمك كرد و من زود متوجه شدم اسم وبلاگش هم زينب خانم بود
مامان شايان
30 دی 91 16:20
ممنون منم لينكتون ميكنم
الهه مامان رادین
30 دی 91 16:25
ماشالا به گل پسری ..قربونش بشم با اون شونه دست گرفتنش و شونه کردنش
پونه مامی روژین
1 بهمن 91 12:41
ای جونم دلم خدا حفظش کنه
پونه مامی روژین
1 بهمن 91 12:42
سلام مرسی اومدی سراغم این آدرس جدید ماست بیشتر بیا خوشحال میشم
الهام مامان رامیلا
2 بهمن 91 14:45
سلام عزیزم به به چه خوشگه این گل ما ببوسش از طرف من بازم بیا خوشحال میشم از دوستی باشما عزیزممممممممممم
عموی محیط بان
3 بهمن 91 16:02
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
مامان یلدا و سروش
7 بهمن 91 16:03
خدا حفظ کنه این گل پسری رو . مامانی مهربون اگه با تبادل لینک موافقین لطفا با ذکر شهرتون خبرم کنید تا کنار اسمتون بلینکم


مرسی عزیزم با افتخار لینکت میکنم فقط نمیره تو وبلاگت ادرسشو واسم بذار از کرمانشاههستم
مامان شايان
9 بهمن 91 15:52
اي قربون اين آقاي راننده خوش تيپ بشم من يه دنيا بوس


مرمرسی عزیزم لطف داری.
دخترک
11 بهمن 91 1:22
سلام عزیزم
ظاهرا همشهری هستیم که
مامان منم خواهرمو تو بیمارستان بیستون به دنیا آورد
ولی من و داداشم تو بیمارستان پرندیان
پسرتون خیلی نازو خوردنیه
دلم خواست بغلش کنم
ازطرف من ببوسیدشششششششششش


مرسی عزیزم لطف داری به وبلاگت سرمیزنم خوشحال میشم باهم اشناشیم.
زهرا (✿◠‿◠)
14 بهمن 91 9:50
شهین مامان نوید نوین
14 بهمن 91 19:30
سلام خانومی خوبین؟
خدا حفظش کنه نازی با نمک


شهین مامان نوید نوین
14 بهمن 91 19:35
دوست جون چطور این قالب گذاشتی؟
نگاه کردم قالب نی نی بلاگ نداشت
باگفا .پارسی بلاگ .میهن بلاگ.پرشین بلاگ ووو کدوم انتخاب کردی که به وبلاگت خورده ؟


سلام عزیزم خوبی این قالب نی نی وبلاگی شد توی مدیریت مطالبت برو اونجا گزینه انتخاب قالب بزن قالبهای نی نی وبلاگ میاد که قالبای قشنگی داره اینم هست من ازقالب پیچک استفاده کردم.
شهین مامان نوید نوین
15 بهمن 91 14:29
سلام مرسی الان دیدم کلی قالب جدید زده نی نی وبلاگ
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 21:31
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید