محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

قندوعسل مامان و بابا

بلبل شیرین زبونم دوستت دارم

1392/12/26 1:41
نویسنده : سحر
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه بلبلکم عزیزمامان همین جا ازت عذرخواهی میکنم بابت اینکه اینقدردیربه دیروبلاگتو اپ میکنم منوببخش عسلکم . قلب

الان که اومدم اینجا تا ازخاطرات این چندوقت نبودنم وشیرین زبونیات بنویسم درخواب نازهستی ومنم ازفرصت استفاده کردم واومدم الان نزدیکه عیدوسال جدیده ویه دنیا کارریخته سرم ازخونه تکونی گرفته وخریدکردن تا درس خوندن. ناراحت

خوشبختانه تونستم ترم اولم روباموفقیت ومعدل بالابگذرونم البته این موفقیت رو مدیون فرشته نازنین زندگیم یعنی مادرم هستم چون اگه مادرم نبود امکان نداشت باوجود وروجک شیطونی مثل توبتونم نمره های خوبی کسب کنم وموفق شم وهمین جابردستان پرمهرومحبت مادرم بوسه میزنم وبهش میگم که ازصمیم قلب دوستش دارم. ماچ

ازکدوم شیرین زبونی وحرفای قشنگت بگم عزیزم گل پسرشیطون ما مثل بلبل حرف میزنی وازصبح که بیدار میشی همینجوری واسمون شیرین زبونی میکنی پسرم خیلی راحت تموم جمله هارومیگی حتی اگه سخت هم باشه طوری که همه تعجب میکنن اقاپسری به این کوچولویی چطورمیتونه جمله های سخت روهم بگه.

امروزبامادربزرگ بردمت بازارکه واست کفش بخرم بهم گفتی سحرنازخانوم واسم اب نبات میخری خیلی خوشمزست. وای که دوس دارم بخورمت وقتی اینجوری بلبل زبونی میکنی. قلب

وقتی گرسنه هستی میای بهم میگی امی بلات بیالم بخولی. خجالت

هرجاسیم ببینی که توبرق هست سریع خودتوبهش میرسونی ومیگی ازبرق بکش مامان سفته بلدنیستم.

عاشق صندوق صدقات هستی وتا میبینی بابا داره حاضرمیشه میگی محمدبله پول بیاله بندازم صندوق صدات.

میگی مامان سحربلیم اشپزخونه دریخچال شیرپاستولیزه بهم بده اخه کلمه پاستولیزه به این سختی وروجکی هستی دومی نداری شیطون بلای مامان.

میگی کنتول حطرناکه منفجل میشه. هرچی حرف خ هست رو ح تلفظ میکنی کوچولوی نازمامان سحر.

وقتی چیزی بهت میدم میگی میسی ممنون. چشم

علاقه شدیدی به بابای خوبم داری ومیگی بلیم با اجون خلابکالی میگم خرابکاری چیه میگی بلیم توپ بازی تابلو برق شیشه یعنی باتوپ بزنین به تابلوها ولامپ وشیشه و... چشمک

بهت میگم اق طاها قانونموبیارمیگی قانون مجازات اسلامی . دارم درس میخونم باصدای بلندمیگم سیاست جنایی وکیفری میبینم توهم داری راه میری ومیگی سیاست کیفلی.حقوقدان کوچک من هم چنین کلمات جرم وفعل وترک فعلم خیلی خوب تلفظ میکنی. تشویق

علاقه خاصی به کتاب قصه ژوپولیت داری وتقریبا میتونم بگم حفظش هستی البته باکمک من به اینصورت که من یه بیت ازشعرشومیگم بیت بعدی روتومیخونی میگم بزرگ شده ژوپولی میگی حسابی گدکشیده میگم کوچیک شده لباساش میگی مامانش اینودیده و... متفکر

هرشب به خاطردست زدن به تی وی با بابات دعواس میری دست به کنترلش میزنی ومیگی ممدخلابش کردم درسش کن.

میری رودسته مبل ومیگی کولل شوشن یعنی کولر روشن کنم.

میری روی میزجلومبلی ومیگی سحربیابگیلم نیفتم.اخ که دوس دارم بخورمت وقتی صدام میزنی جیگر نفس عسل.

گوشی تلفنوبرمیداری وبا باباممدحرف میزنی میگی خوبی سلامتی خسته نباشی. تشویق

بیسکویت ساقه طلایی خیلی دوس داری صبحاکه بیدارمیشی میگی بیسکویت طلایی بهم بده. قلب

ساندویچ هم خیلی دوس داری وتا چشمت میخوره به نونش میگی ساندویچ میخوام. خوشمزه

عروسک پت ومتت روهم خیلی دوس داری واونارومیذاری روپات ومیگی لالالالایی وپیش پیش پیش میخوابونیشون فدات شم که انقدرقشنگ بازی میکنی.

دوستای گلم ببخشیداین پست خیلی طولانی شدوالبته بدون عکس راستش کم کردن حجم عکسا واسم سخت ووقت گیره سرفرصت میام وعکساشومیذارم وانشالاتوپست بعدی بازم از شیرین کاری ها وشیرینزبونیای عسلم میگم. بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)