محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

قندوعسل مامان و بابا

تولد...تولد...تولدت مبارک البته با تاخیر

1392/12/29 0:40
نویسنده : سحر
511 بازدید
اشتراک گذاری

مردکوچک خونه تولدت مبارک انشالا هزارساله بشی عزیزم .

جیگرم دوسال پیش یعنی درچهاردهم اسفندسال ٩٠ تویه روزبرفی زمستونی با اومدنت به زندگی من ومحمدشادی بخشیدی وازاون به بعدچراغ خونمون شدی.حالا ازاون روزدوسال میگذره ومن وقتی فکرمیکنم میبینم چه زودگذشت انگارهمین دیروزبودکه توبه دنیا اومدی.

عسلم سعی میکنم هرسال یه جشن کوچیک خودمونی واسه تولدت بگیرم که بعدها بزرگ شدی بدونی چقدر دوستت داشتیم وداریم که این روزبه یادموندنی روواست جشن گرفتیم وهم به این خاطرکه عکسایی ازتولدت هم یادگاری داشته باشیم.

من خیلی تنبل شدم واسه کم کردن حجم عکسا هنوزعکسای قبلیتو حجمشونوکم نکردم .

الان که دارم مینویسم تومثل یه فرشته نازومعصوم خوابیدی خیلی هم تب داری ازدیشب به شدت تب کردی وهمین جورتواتیش تب داری میسوزی ومن وقتی بی حال میبینمت دلم خیلی میگیره اون پسربچه شیطون من امروز خیلی بی حال بودهمش بهم میگفت سحرنازخانم بگیرش بغل مریض شدم داغم خیلی سرم داغه .

اخ وقتی امروز اینجوری معصومانه میگفتی مریض شدم داغم دلم خیلی میگرفت خلاصه حال وهواموابری کردی.دلیل تبت هم دندون دراوردنه انشالا زودخوب بشی ومثل همیشه ازدیوارراست بری بالا شیطونکم.

 

پسندها (2)

نظرات (0)