محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

قندوعسل مامان و بابا

به یمن وجودمبارک قندعسلم ارشدقبول شدم...

1392/6/20 17:03
نویسنده : سحر
477 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت همه دوستای نی نی وبلاگیم بعدازکلی تاخیر به دلیل اسباب کشی به منزل جدید ودسترسی نداشتن به اینترنت بالاخره اومدم. 

تواین مدت شرمنده پسرک شیطونم هم شدم چون حتی فرصت نکردم چندقطعه عکس از اون بگیرم الهی فدای شیطونی هات بشم عزیزدلم.

خوشحالم چون به یمن وجودمبارک پسرم امسال کارشناسی ارشدقبول شدم البته شهرسنندج.

الان که دارم مینویسم عزیزدردونم خوابیده وتازه از سنندج برگشتیم ومنم تازه انتخاب واحدکردم واومدم  سری به وب پسملی وهم چنین دوستای گلم بزنم که خیلی وقت بود ازهمه بی خبربودم.

طاهای شیرین زبونم نمیدونی چقدرخوشحالم که ارشدقبول شدم جاداره همین جاازهمسرمهربونم هم تشکر کنم که این فرصت طلایی روازمن نگرفت وبه من کمک کردکه بتونم درس بخونم ودانشگاه قبول بشم وامیدوارم بتونم زحماتشوجبران کنم وهمین جا میگم که خیلی دوست دارم عزیزم.

هستی من واکسن هجده ماهگیت به دلیل ثبت نام مامانی عقب افتادمنوببخش فداتشم گل پسرشیرین زبونم حسابی واسمون زبون میریزی مخصوصاوقتی میگی مامان منه میخوام بخورمت بلاچه وروجک.

دراسرع وقت سعی میکنم ازشیطونیات عکس بگیرم وبایه پست پرعکس بیام اینجا. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

عاطفه مامان ستیا
20 شهریور 92 20:58
سلام بالاخره اومدییییییییییمبارک باشه عزیزممممم به سلامتی چه رشته ای؟ سراسریییی؟ زودتربیا از طاهاجون عکس بذار



مرسی عزیزم رشته جزا وجرم شناسی دانشگاه ازادسنندج
مامان کیان
20 شهریور 92 23:49
مباااااااااااااااااااااارک باشه خانومی.بالاخره موفق شدی آورین آورین
ایشالا موفق باشی و بیا از پسری عکس بذار


مرسی عزیزم اره بالاخره ازروبردمش متاسفانه دوربینمون دست خودمون نیست ازاین شیطونک عکس بذارم.
زهرا _ مامان مریم گلی
22 شهریور 92 8:17
ای جوووون دلممممم.....ببوس طاهای ناز خوش قدم و ....مبارک باشه سحر جون....ایشالله به سلامتی برات همیشه ارزوی موفقیت میکنم


مرسی عزیزم زحمت کشیدی.
عاطفه مامان ستیا
24 شهریور 92 18:30
اومدی فقط بگی ارشد قبول شدم وبریییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟باز کجارفتی؟بیا دیگه


منظورتوازاون خصوصی نفهمیدم رمزه چیه؟ببخشی فداتشم
عاطفه مامان ستیا
24 شهریور 92 18:31
خصوصی داری
مامان شایان
8 مهر 92 22:05
سلام دوست خوبم ما آپیم فقط لطفا بعد اینکه پست جدیدمون و خوندی دعا یادت نره ممنون


سلام عزیزم انشالا هرچه زودترداییت ازکما بیرون بیاد.
نرگس مامان باران
2 آبان 92 11:43
مهر تابان ولایت، شد نمایان در غدیر باز بخشید این بشارت، خلق را جان در غدیر «هر که من مولاى اویم این على مولاى اوست» این ندا پیچید در گوش بزرگان در غدیر خاطر اهل ولا زین گفته شد امیدوار ناامید از رحمت حق گشت شیطان در غدیر عید سعید غدیر بر شما مبارک
پونه
20 آبان 92 9:58
مبارکه ایشالا به سلامتی