محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

قندوعسل مامان و بابا

تولد...تولد...تولدت مبارک

1391/12/27 18:56
نویسنده : سحر
675 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعدازکلی تاخیر به دلیل خراب بودن ویندوزم اومدم تا تولدیکسالگی قندوعسلمو تبریک بگم همین جا از همه دوستای گلم تشکرمیکنم که با کامنتاشون تولدکوچولوموتبریک گفتن وازتون عذرمیخوام که نتونستم بیام وبهتون سربزنم انشالا سرفرصت به وبلاگ همتون سرمیزنم وجبران میکنم. 

از احوالات پسملی شیطون من تویکسالگی بگم که این شیطون بلا دیگه خیلی شیطونی میکنه وبه اصطلاح ازدیوارراست بالا میره کوچولوی شیطونکم میخواد ازهمه چی بالا بکشه از مبل وپله گرفته تا یخچال و... . 

پسرک تنبل من هنوز راه نمیره وفقط با دست گرفتن به اشیا وایمیسه البته ناگفته نمونه که چندروزیه یه دستشوول میکنه وچندلحظه ای خودشونگه میداره.

اینم ازعکسای تولد شازده کوچولو

 

 

 

 

 

 

 

طاها ونساجون (دخترعموی گل ودوست داشتنی من)

طاها وباباییش

افرین کلاتو از بابات بگیر

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نرگس مامان باران
1 فروردین 92 10:52
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم
مامان شايان
16 فروردین 92 16:05
سلام عزيزم سال نو مبارك تولد گل پسري هم مبارك البته ميدونم خيلي ديره ماماني لطفا ديگه غيبت نداشته باش دلمون تنگ ميشه
زهرا(✿◠‿◠)
21 فروردین 92 17:53
سال نو و تولد گل پسری مبارک!
همیشه شاد باشین!
اینجوری=>


مرسی عزیزم.
مامان کیان
24 فروردین 92 21:21
تولدت مبارک باشه طاها کوچولووووووو ایشالا عکسای دومادیتو ببینیم
پگاه مامان آرتین
28 فروردین 92 9:42
عزیزم تولدت مبارک.دامادیت پسرگلم.مامان جون ازطرف من ببوسش.باعکسای آتلیه آرتین آپم زودبیا
عاطفه
28 فروردین 92 18:06
به ما که سر نمیزنی هیچیییییییییییییی دیر به دیرم میااااااااییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان طنین
1 اردیبهشت 92 17:21
سلام سلام . من در جشنواره نوروزی اتلیه پاپا شرکت کردم لطفا به ادرس زیر رفته و به طنین طباطبایی رای دهید. http://pix.papastudio.ir/Festival.aspx?fid=2
مامان شايان
11 اردیبهشت 92 14:09
در کنار نام پاک فاطمه
جانماز عشق را وامیکنم
دست حاجت را به عشق فاطمه
رو به سوی نور بالا میکنم
با قسم بر آبروی حضرتش
آرزویت را تمنا میکنم
روزت مبارک عزیزم


عزیزم روزشماهم مبارک.
صوفیا مامان سامیار جون
18 اردیبهشت 92 4:19
تولدت مبارک عزیزدلم ایشالله تولد 120 سالگیت .سحر جونم شرمنده دیر سرزدم منم با افتخار لینکتون کردم
مامان شايان
18 اردیبهشت 92 9:32
____________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$آپیدم دوستم$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$منتظرتم گلم$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$♥ ♥$$ ______________________$$$ _______________________$ ______________________ ____________________ _________________ _______________ _____________ ___________ _________ _______ _____ ____ ___ ـــــ ـــ ــ