محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

قندوعسل مامان و بابا

شیطونک چهارده ماهگیت مبارک...

1392/2/28 19:08
نویسنده : سحر
583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم که مثل همیشه باکامنتاشون منوشرمنده میکنن. 

سلام به روی ماه کوچولوی دوست داشتنی من .

عزیزمامان منوبه خاطرتاخیردراپ کردن وبلاگت ببخش اخه میدونی این روزا سرمون خیلی شلوغه حدودیک ماهی هست که پای مادربزرگ مهربونت شکسته واین برای منی که به مادرگلم خیلی وابستم واقعا سخته وامیدوارم هرچه سریعتر پاش خوب بشه وهمین جا پای مادرگلمو میبوسم ازطرفی هم نزدیک شدن به کنکورارشد وشیطونی های جنابعالی که به من وقت سرخاروندن نمیده به هرحال منوببخش شیطونک. 

حالاکه فرصتی پیش اومد وتونستم بیام اینجا سعی میکنم تا جاییکه حضورذهن دارم ازکارای جدیدت تواین دوماهیکه نیومدم بنویسم. 

اول ازعیدوسال جدید شروع میکنم پسرکم سال نومبارک . 

خب از هفت سینمون بگم که به لطف شیطونی های طاهاچندساعتی بیشترروی میز پهن نبود وما برای جلوگیری ازشکستن تنگ ماهی وریشه کن شدن سبزه وریختن اجیل و... ازخیر هفت سین گذشتیم وترجیح دادیم اونوجمع کنیم .

کدوتنبل من تقریبا ده روزی هست که بالاخره راه افتادی یعنی درسن یکسال ودوماهگی اون قدمهای کوچیکت رو زمین برمیداری ومثل پنگوءن راه میری. 

شکلات من دیگه خیلی خوب اعضای صورت ماه وکوچیکتومیشناسی وهم چنین دست وپا وموهای نازتو.

بهت میگم طاهاجون چشمات کو؟واسم چشمک میزنی الهی قربون اون چشمای خوشگلت

میگم عزیزمامان موهات کو؟سریع دست به موهات میزنی ومیکشیش.

قندوعسلم شیرپاستوریزه خیلی دوس داری وهرموقع بخوای خودت میری در یخچالو باز میکنی وپاکت شیرتومیگیری .

من که دیگه حریفت نمیشم واعتراف میکنم درمقابل شیطنت هات کم اوردم واقعا چندین نفرباید درخدمتت باشن تا ازت غافل میشیم به سرعت خودتوبه پله هامیرسونی ومیری بالا. 

حالابریم عکسای عیدو... اقا طاهاروببینیم.

طاها وسفره هفت سین که وسط میدون چیده بودنچشمک

طاهاوباباییشقلب

دوتاگل بین گلها چشمک

طاها وحاجی فیروزخیال باطل

پسرخوش خنده من به به چه لبخند زیبایینیشخند

 

 

خوشگل مامان گل هارونکنیابرو

 

 

 

اینم که جنگ افزاربیست وسه میلیمتریه 

رفتی توکمدچیکاراخه موش بازیگوش مالبخند

طاها وایناز وایلیا کوچولو(پسردخترخالم)

اینم یه عکس تکی از اقا ایلیا

 

 

 

پسرم اعلام استقلال کرده وقاشقشوخودش دستش میگیره وغذامیخوره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا(✿◠‿◠)
6 خرداد 92 4:43
چه عکسای خوشگلی....نازییییییی


مرسی عزیزم
الهه مامان رادین
10 خرداد 92 13:56
ماشالا به طاها جونم باشه...اولین قدمات مبارک گلم عکس ها هم خیلی ناز بودن
سحر جون ایشالا کنکور هم خوب باشه و قبول بشی عزیزم


مرسی عزیزم انشالا
پگاه مامان آرتین
27 مرداد 92 11:37
کجایید؟؟؟؟؟دلمون تنگ شده