محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

قندوعسل مامان و بابا

بابایی مهربونم تولدت مبارک

1391/6/29 19:57
نویسنده : سحر
338 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه روز خاص چون تولدبابایی طاهاست این یه پست ویژه از طرف طاها ومامانش . 

هرچندکه بابایی متولدماه مهرهست اما شناسنامشوزودتربراش گرفتن وامروزتولدشه.

بابای خوبم تولدت مبارک انشالا که هزارساله بشی وسایت همیشه روسرم باشه.

همسرخوبم منم همین جا ازفرصت استفاده میکنم وسالروزبیست ونهمین بهار زندگیتوبهت تبریک میگم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابای طاها
9 مهر 91 23:06
مر30 موش بابا دستتان درد نکنه
پگاه مامان آرتين
10 مهر 91 12:29
سلام عزيزم تولدبابايي مبارك.پسرم من لينكت كردم.
پگاه مامان آرتين
10 مهر 91 12:33
تولدبابايي مبارك.عزيزم توتقريبا همسن پسرمي من لينكت كردم گلم
زهرا _ مامان مریم گلی
10 مهر 91 18:15
عزیزممممم....خوبی؟؟؟ماشاا... به این جیگری عسللللل تولد عشقتم مبارک...الهی زنده باشن ایشون....میام تو خصوصی رمز و بهت میدم سحر جون
الهه مامان رادین
11 مهر 91 13:11
ماشالا هزار ماشالا چه گل پسری...خدا حفظش کنه تولد بابایی هم مبارک
الهه مامان رادین
11 مهر 91 13:11
منم با افتخار لینکتون می کنم
شیدا مامان پانی
12 مهر 91 16:17
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 وبلاگ هنریم ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir فروش کتاب های هنری با قیمتی باور نکردنی http://baftanibamashin.mihanblog.com/ فروش لباسهای زیبا دستباف برای نی نی ها و مامانها هفته ای یه بار سربزنید مدلهای جدید میزارم http://pani88.niniweblog.com/ وبلاگ دخترم